Tisdag

Heeeeeeejsan!


Har bara haft två seriösta lektioner idag, om ens det. På gympan provade vi på Body balance, vilket va väldigt avslappnande. Tur att man har såna gympalektioner! På eftermiddagen kom lite people från Malmö Arena och gav oss lite info om hur att ska gå till när vi ska jobba där. Jag hade verkligen ingen anning om hur jävla stort det är. Jag känner att jag kommer få panik när jag är där, kommer sluta med att jag gråter i ett hörn. Ush.

Nej, nu ska jag göra min psykologiläxa som jag trodde skulle vara klar nästa veckan men ska tydligen vara klart till imorron. Bajs. Press. Blir nog ingen promenad med Lina idag, får sitta på träningscyklen under DH istället.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag kommer och räddar dig (om jag hittar dig)

2008-10-08 @ 20:16:10

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0