Who needs a heart when a heart can be broken?

Hejsan! Ni anar inte vad jag gjort idag! Jag har varit inne på ett gym - och tränat. Lat som jag är blev jag pressad som fan av min tränare/assistent så mina axlar värker som fan nu men jag fick det gjort iallafall. Så nu förtjänar jag en klapp faktiskt. Bra jobbat Malin. Och just det, jag och petra kom på en till anledning varför man ska gå till gym. Pojkar. Fina pojkar...

Måste berätta en konstig sak som hände på bussen också. Det hoppar på en man med röda knästrumpor, svart shorts, svart t-shirt och ett kors som var lika stort som ett A4 papper med Jesus på och så hade han jättelångt svart hår och skägg. Väldigt skum kille. Och om inte det var nog så höll han en dvd där det stod "Bibel" på. Har någon hört om Jesus har återuppstått?

Ställde mig på vågen i morsen - 2,2 kg. Bra början. Känns som jag har väldigt bra flytt på saker och ting nu. nej, nu ska det hårdpluggas Projekt och företagande.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0