AH!!

Är så sjukt arg just nu, något hände med datan och allt bara försvann. ALLT! Alla bilder från dem senaste två åren och all musik, precis allt! Kommer ta en evighet att fixa om allt men bilderna kommer jag aldrig få tillbaka. Alla bilder från när jag gick ut nian, mimmis konfirmation, när mimmi blev misshandlad, nyår bebis bilder på min kusin och allt annat skit. Så jävla typiskt! Fan vad jag är arg. Har ingenting. Inga roliga bilder, inga bilder från hela ettan, inga från sommaren eller förra sommare. INGET! Fan vad jag är deprimerad nu..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Malin

Malin ni får skaffa en extern hårddisk som du får lagra allting på. Så om datorn kraschar så har du allting kvar! En jävla investering, tror faktiskt jag ska skaffa en själv också!

2008-09-07 @ 17:07:07
URL: http://malinlindh.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0