Alla älskar inte Alice

Idag på psykologin skulle vi se Alla älskar Alice. Jag har aldirg sett en konstigare film. Eller jo, men den här filmen är ju riktigt weird. Den är mitt och Jessicas nya hatobjekt. En flicka som är sjukt jobbig, en mamma som kastar krukor genom fönster, en pappa som lämnar sig familj och en älskarinna som är lite smått galen och inte tror att hon gjort något fel. Ja, och just det, lite incest också. Jag ser såå fram emot morgondagens lektion när vi får se hur den slutar..



Kommentarer
Postat av: Lina

Har du aldrig sett den? Jag DÖR, sämre film finns inte!

2008-09-30 @ 18:14:45

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0