Another day another drama

Hejsan, kvällen blev inte alls vad jag tänk, varför går tiden så jävla fort? Blir galen, kommer sitta med läxor hela kvällen imorron vilket är skitkonstigt eftersom vi inte har några? Hur kan man komma efter efter endast två veckor is kolan? Eller det känns så iallafall. Går inte att ladda ner OTH heller, inget går som jag vill. Känner att jag måste lägga mig snart fast jag inte är trött, vilket innebär att jag inte kommer somna och försova mig imorron och sen dränka mig i kaffe. Min livstil är inte nyttig. Nej, jag ska illafall försöka skriva min novell till svenskan annars får jag bara skriva i min bok. Vem vill ha nöjet att läsa den först? ;) Har redan haft några som frågat, fast tänkt då blir den inte bra? Tänk så blir dem besvikna? Nej, nu är jag ännu mer deppig. Bajs. Nu ska jag lägga mig och läsa Projekt och företagande. Ännu mer Bajs. Fast jag såg iallafall Brolle reklamen.


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0