Full på min cocacola

Shit vad trött jag är, det är helt sjukt. Känner att jag inte borde vara så här trött.
Va fan, jag är bara 17! Eller inte ens det..


Jag och Lina har suttit och kollat på Singing Bee (där hon så klart sitter och sjunger med i varenda jävla låt vilket är helt sjukt..) och sen kolla vi på Linas kvällsbok. Jag kan verkligen sitta och skratta rätt igenom den filmen. Jag vet inte om jag älskar den eller hatar den.

Och till dig, jag blev bara arg för du är anonym. Tyckte bara att det var väldigt onödigt. Du får ju stå för vad du säger. That's it, så sluta sura. Och om jag skolkar är det upp till mig, och det är ju inte som du aldrig skolkat förr?



BÖGOPERA! Förlåt men om ni sett Linas kvällsbok så fattar ni. HAHa

Nej, nu ska jag stänga av "full på min cocacola" och lägga mig och kolla på OTH

love,malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

BÖGOPERA, HAHA.

2008-09-27 @ 17:49:01

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0