Call me painter man

Igår snacka jag och lina om att flytta ihop när vi pluggat färdigt. Flytta ihop i LA eller NY. Stor drömmar. Men jag vill iallafall bort från Sverige och se världen. Med eller utan Lina som room mate. Du vet att jag älskar dig, mohaha.

Nu ska jag fortsätta att rita på mina väggar, skriva ut fotot och rita på dem, lyssna på weird musik och rita på min spegel. Min djupa sida har nog hoppat fram. Jag skyller på det svarta nagellacket.

och nej, det var inga bajsvibbar ;)

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Hmm nähä. Någon man känner??

2008-09-27 @ 15:44:20
Postat av: Lina

DU KAN INTE SKRIVA CALL ME PAINTERMAN I DIN BLOGG! :D

2008-09-27 @ 17:52:11

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0