Dag 1

Varför känns det som alla håller på att ändra sin livsstil och börjar med dieter och tränar och skit? Tycker det är rätt så underhållande på tanke på tiden, det är ju höst. Då äter man sjuktmycke och går omkring i myskläder och känner ingen ångest över att visa sig i bikini? Men nej då det är helt tvärt om tydligen. Konstigt. Men efter en viss person ( tänker inte säga vem) sa en taskig sak till mig (mohaha) tänker jag nu börja träna. Eller inte riktigt, jag har tagit på mig en utmaning. För er som känner mig vet ni att jag inte tacker nej till en sådan. Så nu är det så här. Om prick en månad, den 29 okt, fyller jag 17. Så hur mycket är det möjlig att gå ner i vikt på en månad? Kankse inte så mycket? Men det ska iallafal provas nu. Snacka om jag behöver ett stort  lycka till. men som tur är har jag min tränar vän Lina med mig coh vi har redan börjat hitta på aktiviteter. Kosten här hemma är omgjord redan. och Alex har fått i uppdrag att slå till mig så fort jag stoppar något onyttigt i munnen (eller slå mig innan får vi hoppas). Så nu får vi se hur det går. Jag återkommer igen om en månad för att se hur det gått. Alex vad ligger på 5kg.. Fan vad jag känner mig pressad nu. Vi ska inte ens diskutera vad som kommer hända om jag misslyckas. Dumma utmaning, dumma Alex, dumma mig själv. Jag måste lära mig att säga nej.

Kommentarer
Postat av: Alex

Fy vad taskigt, kan bara tänka mig vad den personen sa. Men vem det nu än var så tror jag inte att den personen menade nått dumt, eller hur? Just det!!

2008-09-30 @ 17:19:29

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0