Dead

Hej, jag lever har bara varit lite off. Satt barnvakt igår och tjäna lite pengar. imorron är det dags för skola igen vilket innebär ångest. Jag tror jag behöver några sorts tabletter som lugnande eller lyckopiller? Mamma kommer och hämtar mig om en stund sen ska vi åka hem. Idag ska jag bara äta godis och göra läxor. Skit. Blir en film också tror jag. Synd bara att jag missar Kim. Får träffa han en annan ång, det var en evighet sen senast..

Nej, nu ska jag lägga mig i Jennys soffa och kolla på idol och vänta på mor.


bajsbajsbnajsbajsbajsbajsbajsbajs


love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

du kan komma hit och se film med mig, Karin glömde sin film här :D

2008-09-21 @ 14:03:56
Postat av: Malin

Du kan få komma och färga om mitt hår någon dag :P Har massa utväxt :P men samtidigt kan man typ inte bara använda lite färg om man ändå blandar utanför så kan man använda en färg fler gånger så man bara färgat utväxten ? äh, vad det jag... du kanske vill färga det iallafall?

2008-09-21 @ 14:57:39
URL: http://malinlindh.blogg.se/
Postat av: karin

Lina! Fan då....och skolkatalogen! och mina pengar..jaja.

2008-09-21 @ 16:13:06

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0