Do you dare?

Nej, nu har skolan verkligen kickat in, vaknade precis efter att ha somnat när jag kollade på OTH. Lycka till när jag ska lägga mig ikväll.

Snart är det iallafall dag för Idol, just det, när ni väl snackar om idol måste jag bara nämna att att jag blev förföljd av en Jihde kopia idag, han var sjukt lika och han var på samma buss som mig både på väg till idrotten och från, jävla stalker eller överreagerar jag bara en heldel?

Vad mer kan jag säga? Just det, rubriken! Som alltid har mina rubriker hemliga meddelande att ge ut fast det är inte så många som fattar dem så nu ska jag faktiskt förklara den. Alex utmanna mig idag om jagg jag ska vara snäll och ärlig. Men det kan man ju inte vara samtidigt? Så, eftersom det är svårast att vara 100% ärlig så ska jag vara det till veckans slut. Kankse inte låter så svårt men jag borde varna er om ni har lust att fråga mig "passar jag i den här tröjan", "får detta mig att se tjock ut" eller något annat. Kommer väl gå bra..


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0