Drugs

Hejhej, har ingen svenska så vi sitter i datasalen och väntar på nästa lektion ska börja, engelska b. Inte så jättekul. Just nu sitter jag och drogar några konstiga saker som jag fick av Julia men dem är bara goda i början sen spottar jag ut dem, jag kan lungt säga att folk börjar få PMS på mig när jag sitter och spottar hela tiden haha. nej, nu ska vi sticka, Alex ville bara att jag skulle skriva ett inlägg innan vi stack. Min blogg är ju så himla underbar? mohaha Ska bara dela med mig av ett citat innan vi sticker!
I matsalen, jag har problem att få upp min väska som tydligen har fastnat och skriker ut " Jag får inte upp den!" helt plötligt kommer det för bi en lärare i 50års åldern "ja, det problemet brukar jag också ha.." Ofta?

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0