Fan vad bra jag är!

Tänk vad mycket man hinner med när man inte är i skolan! Jag har hunnit kolla på första delen av "oskyldigt dömd", jag har städat mitt rum, jag har hunnit kolla på ett avsnitt av SATC, jag har hunnit göra ansvarsfull alkoholhanterings läxan som inte ska vara klar förrän torsdag och jag har hunnit göra upp en veckas meny. Fan vad jag är bra. Men frågan är hon jag ska nu lata mig till Lina slutar kl. 5 eller om jag ska fortsätta mitt tempo och börja med svenskan? Hm.. Ja, det blir en stund framför datan iallfall. Det finns alltså fördelar med att skolka förutom att vara ledig från skolan - man få mycket gjort också! Fan vilken cool förebild jag är.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0