Festis

Hejsan snokare, kära läsare! Fjäsk much?

Har egentligen idrott men har cp-mensvärk så jag och Alex sitter i datasalen i stället. Jag måste lära mig att ha min kamera sladd med mig överallt så jag kan lägga in bilder när jag är i skolan! Blir mycke roligare inlägg om man har bilder till tycker ni inte? Alex sitter och skrattar brevid mig, gissa åt vad? Jo, min underbara blogg. Snacka om få en liten självförtroende kick? ;) haha nej, nu ska jag sluta. Om en halvtimme är det dags för psykologi, jag älskar psykologi. Jag är en nörd. En riktigt nörd. hej Alex, jag fick bättre än dig på provet igår. Jag kommer aldrig låta dig glömma det.. mohaha

Ikväll blir det tjejkväll! Middag och bio. Underbart. Jag ska få se Patrik 1,5. Mer underbart. Nu ska jag bara komma med ett ställe i kan äta på..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Det var den där jäkla curry bajsen!!!!!

2008-09-16 @ 13:29:36

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0