Gårdagen

Oh herregud! Filmen igår, Patrik 1,5, snacka om bra! Blev helt förälskad i bögfilmen! Lina börja tillochmed gråta och jag måste erkänna att tårarna var påväg under några scener. Vill gå och se den idag också! Den fick helt klart 5 av 5. Ska se om den går och ladda ner.. Nej, men inte för att överdriva så va den en av dem bästa filmer jag sett - och den va svensk! Jag hatar svenska filmer. Visst, hon kunde ju lista ut hur den skulle sluta men allt var så gulligt och inslaget i Dolly Parton musik. Underbart. Har fortfarande ont i kinderna av allt skratt. Jag är kär i en film.





love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

åååååååååååååååh jag med <333333333333333

2008-09-17 @ 21:11:28

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0