Godmorgon Sverige.

Kolckan ringde 5:40, helvete. In och duscha, trodde att jag skulle ramla ihop av trötthet. Måste dränka mig i kaffe. Måste ha kaffe. Jag kanske borde skolka och sova hela dagen? Det skulle sitta helt underbart! Vi har ändå tråkiga ämnen idag, börjar dagen med Matte B. Döda mig nu. Fast sen har vi ju faktiskt psykologi! Nej, tänk på alla barnen i Afrika som inte ens har en skola att gå till och här får jag en gratisutbildning värd några hundratusen och så sticker jag inte dit? Nej, nu får jag skärpa mig. På med sminket, på med kläderna, på med leendet och i med kaffet.



 

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0