Happy Birthday



Idag börjar vi med att säga grattis till min syster, Mimmi, som fyller 15 och till min pappa, Guzz, som fyller 42. Grattis!


Idag blev jag väckt redan kl 6. 15 för att sjunga för Mimmi innan mamma stack till jobbet, jag började inte förrän 10 vilket innebar att jag va uppe alldeles för tidigt! Så efter vi sjungit gick jag och la mig igen. Sen, 1½ timme senare var det dags att stiga upp igen. Stressa som fan och ner med kaffet sen skynda sig till bussen som man missar iallfall. Bussjävlar.
By the way, nu när vi väl är inne på bussar har jag kommit på världens grej när det gäller bussar. Ni hatar väl precis som mig när folk ska sätta sig brevid er? Ja, då gör ni så här: lägg alla era saker på sättet brevid, prata i telefon och titta ut genom rutan. Då är det ingen som frågar om dem får sätta sig brevid dig för du pratar ju redan i telefon och dem kan inte bara sätta sig för du har saker brevid dig. Mohaha. Vad hemsk jag är..

Iallafall, sen hade jag bara en lektion, ansvarsfull alkoholhantering där det pratades om droger och alkohol. Rätt så skönt med såna lektioner där man inte behöver göra så mycket.

Nu väntar jag bara på att alla ska komma så blir det caketime! Hör sen!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0