Helt galen.. galen i dig.

Hej, är på lite bättre humör nu, kunde rädda lite som pappa hade nån sorts "back up" på. Fråga inte, jag vet inget om sånt. Nu har jag iallafall alla gammla bilderungefär framtid nyår sen tar det slut så det är typ 9 månaders bilder som är borta. Kan ju ta lite från bdb men det är inte samma sak. Jag har ungefär hälfen av musiken också, fast det är all pappas musik så det mesta är rock, och precis som bilderna så är det bara låtare som tillhör mig fram till nyår typ. Så det blir en hel del fixande. Kommer sitta uppe halva natten till Thomas Ledin låtar, därav rubriken. Jag gillar svensk musik -  det är sån sommrig feeling med det.

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0