Here you come again..

Tjenis Penis.

Rätt så trög dag, men slapp skolan iallafall. Fast känns rätt så onödigt att man steg upp kl. 8 för att åka till skolan och få reda på att man inte har några lektioner. Så man stack in till skolan i stället och åt frukost på EH sen in på H&M och köpte lite saker. Jag är verkligen ett offer. Inne på EH var det nästan bara turister och vem går dem och frågar om inte mig? Det kom fram en tjej från något konstig land och fråga om någon restaurang där hon kunde äta svensk mat. Vad föreslår man då? Ikea där hon kan äta swedish meatballs? Inte vet jag så jag skicka iväg henne till Lilla torg. Och på bussen kom det fram två personer och frågade var vi var, men hallå har ni sett den där skylten som sitter i taket? Eller hört rösten som pratar ibland? Vad sägs som lyssna på den eller läsa skylten? Crazy people.. Och nu när vi väl är inne på crazy people, vad fan är det som händer i Malmö? Det är typ weird people överallt och poliser i varenda hörn. Borde jag vara rädd? Nog från mitt tjat, ni har hört tillräckligt nu.

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0