Hold on

Äntligen hemma efter en skoldag som verkade vara en evighet. Har inte mycket att skriva fast jag måste nämna vår sjuka samhällelektion. I vår klass så går det inte att vara normal, det går bara inte. Det är någon konstig sak som gör en konstig helt enkelt.

B:Vad är feminist?
Tulle. Ja, det är såna som inte rakar sig under armarna.

L: Så, om du hade en chans att vara med vilken tvshow som helt i hela världen och få dina 15 minutes of fame, vilken serie skulle du välja?
Tulle; The simpsons!


Och inte nog med det så blir Tulle väldigt sur om han inte på uppmärksamhet och vad gör man då? Jo, man drar läraren i hans byxor för att få uppmärksamhet. Sånt här beteende är inte normalt ska jag lova. Men  jag klarade mig genom dagen, fastän jag började gråta tre gånger. Två av gångerna av skratt, en av dem för jag hade något i ögat.



love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad vore vår klass utan tulle?? Men du.. B?! Det närmaste jag kommer är bajsvibbar.

2008-09-29 @ 17:48:29
Postat av: Malin

Blondie ? ;)

2008-09-29 @ 18:05:59
URL: http://malingullianne.blogg.se/
Postat av: sven.

tycker att ni två passar bra ihop på bilden :) söta som få :D

2008-10-02 @ 14:44:30

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0