How to save a life..

Vet inte vad det är med mig, känner inte för någonting. Vill bara ligga och sova och titta på TV, deppigt eller? Har en jävla engelsk novell att skriva som jag inte orkar med, har överdrivet mycket psykologi att göra - fastän jag gillar psykologi betyder det inte att jag gillar läxa. Sen har jag annat småskit att göra också. Får väl dränka mig i kaffe och göra det nu annars kommer väl det bli att jag sitter och gör det på söndagkväll. Ett lov skulle sitta fint nu men nejdå, det är en månad dit. Skit. Förlåt för detta otroligt tråkiga inlägg. Världen är tråkig, så enkelt är det. Jag behöver något nytt, en förändring.


love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

som en patrik 1,5 film på bio? :D

2008-09-18 @ 19:48:50

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0