I can't take it

Nej, nu orkar jag inte mer. Jag behöver ta en lite timeout. Tyvärr går det ut över skolan också. Skola imorron? nej, tack! Skolka? Ja tack! Nu ska jag lägga mig och kolla på tv hela natten och gå omkring i pyjamas hela dagen imorron och njuta av att vara hemma själv. Underbart. Tur att jag har en sån underbar mamma som förstår när man behöver en paus. Fast kankse inte så bra att hon stöttar mig när jag skolkar? Nej, jag får lära mig av mina egna misstag. Så har det alltid varit och det har ju hjälpt mig rätt så mycket tycker jag. Jag älskar mig mamma. Hej mamma!





Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0