I need you..


Sitter ännu en gång och väntar på att lektionen ska börja. Denna gången väntar vi på psykologi, det räddar verkligen min dag. Sitter med ipoden på högsta volym och råkar sjunga med imellanåt och folk tittar otroligt snett på mig (speciellt dem två idioterna som sitter brevid mig haha, hejhej!) Vad mer kan vi berätta? inte så mycket faktiskt, jag borde egentligen plugga. Har jävligt mycket att göra men av nån konstig anledning så bryr jag mig inte. LALAL jag är bäst! uttråkad much? nej, nu ska jag fortsätta sjunga högt för mig själv. hejdå bajskorvar.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0