In school

Just nu sitter jag i mediteket i skolan och väntar på Loi ska bli klar med sin loggbok så vi kan få mat i oss. Fast det är ettor i köket så vi ska inte förvänta oss för mycket. Ettorna är kassa! Jävla lammkött... Imorse på engelska gick brannlarmet, jag gissar på att det var ettornas fel? Och vet ni vad man ser? En tjej som springer omkring med en låda bullar och ropar "JAG RÄDDA FRUKOSTBULLARNA!" Okej, hon skrek inte men hon sa det väldigt högt.. För att citera Alex: Jävla amatör.

Nej, nu ska jag få mat i mig sen blir det idrott som jag absolut inte ska medverka på. Efter det är det psykologi som står på schemat !

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0