I've seen so much more than you know

Hejsan mormor, min nya läsare! :)


Kom hem för en stund sen, stack direkt till en restaurang efter varit på Body Art och piercat. Men vad var det som blev piercat då? Ja, det var min vänstra bröstvårta. Nej, ta det lungt. Fast mormor du sa faktiskt att jag hellre fick pierca mig där än i tungan så nu får du skylla dig själv. Haha, nej, nu ska jag sluta. Det var sis som idag fyller 15 som pierca sig i naveln. Fast det gick inte så bra, det tog en kort evighet eftersom hon vägra att sluta skratta, den knäppgöken. Men till slut gick det bra. Efter det stack vi till restaurang och åt och träffa pppas danska kompis och hans sambo som är min faster (rörigt much?) Också ni får så klart också njuta av några bilder.


Systrarna Zilverfram.


Här får du en bild Alex, men bara för du tjatar så! Du får den sura minen på köpet..


Piercad sis på 15-års dagen!


Paket öppning! Hoppas Dennis vet att jag också vill ha en ny mobil när jag fyller år..Iphone tack!


Matdags! Kycklig med mozzarella till mig ofc!


love,malin

Kommentarer
Postat av: Malin

men de e ju den mobilen jag har! :O vill dock ha den rosa/guldiga :P finns bara hos 3 tyvärr :P

2008-09-25 @ 22:54:19
URL: http://malinlindh.blogg.se/
Postat av: Alex

Tackar för den du! Borde finnas i varje inlägg ;)

2008-09-26 @ 16:09:20

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0