Måndag

Så hur har min dag sett ut? Jo, så här. Dagen började med ett besök till um som gjorde att jag kom en halvtimme sent till matten men min lärare släppte in mig ändå, man har ju en assistens som fixar allt sånt. Sen var det lite tråkiga ämnen där imellan sen avsluta vi dagen med 1½ timmes engelska, tröttsamt!

Just nu har jag iallafall precis vaknat, somnade en stund i syrrans säng av nån konstig anledning, fråga inte vad jag gjorde där. Mina bekymer med datan fortsätter! Ipoden vill inte "kopplas" ihop med datan, helt sjukt. Känner att jag har kommit till den delen där jag är redo att betala nån att koppla in allt min shit i datan!

nej, nu ska jag tvätta håret och sen kolla på tv.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0