Morgonpigg(!)

Ja, kl. är halv sex. Halv 6! Och jag är uppe, pigg är jag också! Fast det kanske beror på att jag gick och la mig 20 över 8 igår? Fick feber på kvällen så det var bara att lägga sig. Så just nu väntar jag på att klockan ska bli 6 så jag får lov att duscha. Får inte duscha förre kl. 6 av mamma, hon säger att jag väcker alla annars.. Jaja, får väl läsa några av dem miljoner bloggar jag har att läsa på bloggkoll...

love,malin


P.S Jag var ju och klippte mig igår! Har numera kort och tunt hår, känns jättebra :) Skulle behöva färga det också.. Sen fick jag nya böcker av mor! Att älska som en porrstjärna och Star av Pamela A. BYE!


Kommentarer
Postat av: Karin

Oo, jag vill se din nya frisyr!

2008-09-10 @ 09:18:09

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0