one more secret..

Hejsan, bloggandet har varit lite dåligt i helgen, har inte varit på humör helt enkelt. Jag en sån deppig period just nu.
Har spenderat kvällen med Malin, det var ju mer än en vecka sen senast. Har precis fått gjort klar min jävla engelsk novell och psykologin, allt annat får vänta. Känns som vi har så jävla mycket självständigt arbete som ska göras i skolan nu. nej, nu ska jag sluta dampa på takida och in i duschen. Sen ska jag begrava mig i kuddar och kolla på film tsm med en stor kopp varm choklad. Mums. Imorron kallar verkligheten igen, kan jag inte bara få stanna där jag är nu? Fast i en höstkväll, en mysig söndag utan skolan och ansvar.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0