Onsdag

Hejsansvejsan!
Långtråkig dag i skolan, började med matte b. Det är inte mänskligt att kunna räkna matte direkt på morronen, vem fan är människan som gjort vårt schema och får jag slå han? Och eftersom jag mådde så sjukt illa, precis som varje dag underhöll jag mig med att ta bilder istället som jag ofc kommer dela med mig av!

Efter skolan träffa jag Malin i skolan är en studhjälp. Jag dampade lite med att filma lite men Malin var rädd för kameran så dem blev inte så jättebra men vi tycker dem är underhållande iallafall. Delar med mig av dem i ett senare inlägg.


Louise och Fanny jobbade för fullt.. eller inte :)



Matteläraren Maija, vacker eller vad säger ni?



Adam ville inte vara med på bild.


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0