Sometimes I run, sometimes I hide

Hejsan lovers.

Varit överdrivet trög dag. Nu början man känna av att skolan börjat. Känns inte bra. Skulle passa bra med ett sommarlov nu? Efter skolan stack jag, Alex och Loi in till stan för att stirra på folk. Helt seriöst. Men det var en skoluppgift, jag lovar. Vi skulle kolla in en grupp av männsikor och se hur dem uppförde sig and stuff. Man kände sig lite "stalker-ig" - om det nu är ett ord.

På bussen hem kolla jag igenom min inkorg, upptäckte att jag hade fått 2 sms igår kväll som jag inte ens hört, bara tryckt bort. DÅ sover man djupt, riktigt djupt. Jag vaknar alltid av mobilen annars.

Nej, nu ska jag ner och kolla på idol med mor min. Börjar inte förrän 10 imorron så det blir sovmorron!

love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Vissa av oss börjar SÅ halv tolv imorgon :D

2008-09-11 @ 08:21:41

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0