Söndagstankar

Pappa sitter några meter ifrån och pratar danska. "-Jag är inte svensk jag är skånsk." Min pappa är en tvättäkta snappehane. Tror jag iallafall. Eller så är han en wannabe dansk. Något av det är han iallfall. Eller något där imellan? Jag får höja musiken. U2. Bra musik. Fast den byttes precis ut mot Robbie. Han är härligt konstig. Världens bästa liveartist. Om han någon gång kommer till MalmöArena ska jag se han, det är ett löfte. För en kvart sen var jag nere och hämta Ben and Jerry glass, den är fortfarande orörd. Det såt "if it's melted, it's ruined" på de. Jag gissar på att den är förstörd nu? Nej, den smakar faktiskt bättre. Underbart. Skolaböckerna ligger i sängen och skriker på mig - Y-teori och psykologi. Nej, inget som lockar. Jag skolkar istället. Nej, det gör jag inte - då får jag bara mer att göra senare. Fan va jag är deppig just nu. har lust att packa en väska och sätta mig på ett tåg och åka runt bara. Kan det inte vara sommar igen?

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0