Tisdag

Jag har just nu världens PMS på personen som gjort vårt schema. Hatar att ha idrott mitt under dagen och sen sticka tillbaka till skolan för att ha lektioner, det är inte meningen att saker ska vara så!


Iallafall, dagen började med engelska b, tycker om engleska men inte dirket på morronen, dumma schemaperson! Sen satt vi oss i aulan för att se film, BRAD PITT <3 (ja, jag har värsta fjortisförälskelsen i han) sen var det dags för idrott. Fast min idrottslärare är rätt så underhållande, trodde jag faktiskt inte - han ser ut som en riktigt surgubbe!
Sen var det dags för psykologi - det räddade verkligen min dag. Psykologi är skitkul!

Nej, nu ska jag skriva min svensk novell, lite i boken och sen kolla på One tree hill som hade premiär igår, nu är jag glad igen. Älskar att skriva, älskar one tree hill.

love,malin

Kommentarer
Postat av: julia

glöm inte kolla gosip girl också :P hehe... föresten one tree hill så var vissa bittar helt hemska kunde knapt se.. men där var lyckliga saker också :)

2008-09-02 @ 19:47:08

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0