Top ten

 1) Wake up call - Hayden Panettiere
 2) Det snurrar i min skalle - Familjen
 3) Mr. Brightside - The killers

 4) She's the one - Robbie Williams (live, ska det vara)
 5) Burnin' up - Jonas Brothers
 6) Sometimes - Britney Spears
 7) My prerogative - britney Spears

 8) when I grow up - Pussycat dolls (tyckte inte alls om låte förrän jag satt bakom en tjej på bussen som hade den på repeat, efter det har jag haft den i huvudet)
 9) Never again - Nickelback
 10) Och såklart måste vi ha med Full på min cocacola.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mr.Brightside e skitbra men jag har Mcfly's version :) mycket mysig!

2008-09-27 @ 18:17:46
URL: http://malinlindh.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0