Torsdag

Min dag för en som vill veta:

Skola, endast två lektioner - lycka!
Hade en sjukt lång lunch vilket innebar mycket lekande med min kamera. En massa bilder på Tulle plus filmande som kommer upp så fort youtube släpper till lite (kul va ? - ja, jag vet. Jag är inte normal)
Till EH för att göra läxa, sa hejdå till Petra som åker bort en vecka sen fcik jag även träffas mina bitches en kort stund. Satt där äver 2 timmar.
Hem. Handla med mammi. Laga mat. Skicka alla bilder till Tulle. Äta. Idol. Duscha. Få min dagliga dos av OTH. Ja, så ser min kväll ut. Imorron blir det köket hela dagen och kvällen någon invigning(?). Kyss lovers.

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0