Torsdag

Hejhej :)

Skön dag, började tio och hade bara två lektioner, ansvarsfull alkoholhantering och något med miljö (vet inte riktigt vad den lektionen heter..)

och just det! Råka ut för en till turist idag som självklart skulle ta sexan men lugn jag sa inte "Take the sexbus", engelskan skötte sig bra idag! Sen trodde inte busschaförren på mig när jag sa att jag skulle ha "ett barn" fast det är ju inte så konstig eftersom nästan ingen av alla hundra chaförrerna i Malmö inte kan svenska..

Nej, nu ska jag begrava mig i engelska, psykologi och svensknovellen sen kolla på idol!

love,malin

Kommentarer
Postat av: Malin

men de e ju inte idol idag ? :S e inte de bara om onsdagarna?

2008-09-04 @ 18:31:31
URL: http://malinlindh.blogg.se/
Postat av: Alex

Arbetsmiljö och säkerhet ;) En mycket bra assistent som håller reda på det!!

2008-09-05 @ 21:37:37

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0