With or without you

Hejsan älskade läsare! Idag är jag faktiskt rätt så glad fastän jag inte borde vara det. Konstigt, men jag är ju rätt så skum ändå? Iallafall, imorron är det fotodags, känns som om man kunde fått reda på det liiite tidiagre? Dumma Maggan.. Så nu har jag en lite kris - vad ska man ha på sig? och hur ska jag lyckas täcka över min finne på bästa sett? Hela Malmö kommer ju ha möjlighet att se den här bilden.. Hm, vilka jävla problem jag har! Men jag tar nog mina nya långa kofta och leggings? Ja, det blir nog bra.. Fan vad jag hatar klassfoto! Jävla mög.

Just det! Jag fick hem mina nya skor idag! Ett par ugg-kopier i rosa! OFC! Vad annars skulle jag ha om inte rosa? Bimbo varning much?

Nej, nu ska jag tvätta mitt hår för andra gången idag (har blivit besatt av att tvätt mitt hår?) sen ska jag kolla på nya avsnitt av 2½ men ! Myskväll!

Hej Alex.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

2008-09-22 @ 21:01:49
Postat av: Alex

Hej malin =)

2008-09-22 @ 21:02:37

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0