you touched my soul

Fredag - vår "kök-"dag. Underbart. Visst inte så mycket bättre sätt att avsluta en skolvecka än att spendera den i stora kock kläder och gå omkring och luffa.

Idag fick jag jobbar med "Robin-som-inte-kan-använda-en-kniv". Han skar sig tre gånger på två timmar därefter fick han inte vara i närheten av vad jag gjorde haha. Jag är nog lite bossig i köket.

Lunchen blev lika kul som förra veckan. vet inte varför men varje gång (eller dem två senaste gångerna..) blir samtalet alltid hur killar uppför sig, dvs sex för en som är dumma. Alltid underhållande. Speciellt när man kommer med så klockrena citat. Speciellt Petra! Finns nog ingen roligare i min klass att snacka om sex med än den människan! Hej mamma, hej pappa.

nej, nu ska jag laga mat och sen cykla i väg på min underbara rosa cykel till Malin.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0