Your strength is so hard to find

Hemma igen, trött som fan och ont i benet. Tror jag cyklade "fel". Kvällen har varit konstig. Ursäkta för detta konstiga inlägg men som sagt - trött. Det går inte att stiga upp kl. 6 och sen vara uppe till halv 2, det är inte mänskligt. Imorron kommer ni faktiskt få njuta av ännu en video. Kul va ? Video är den nya bilden.  Iallafall om du läser min blogg. Nej, nu ska jag gå och lägga mig med sminket på, klänningen på, smyckenen på - allt på. Så trött är jag om blogga orkar jag. Snacka om jag kommer vara nice imorron när jag vakanar. Hemsk tanke. Jag få nog ta av mig sminket ändå. Herregud vilka problem jag har. Ännu ett "hög-" inlägg. Godnatt, jag kommer försvinna in i en värld med musik.


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0