Choklad-dags

Efter maten skulle mina kära mor och jag ta en promenad till affären för att handla choklad till mig, PMSvarning ni vet..
Mamma tar på sig sina Foppatoffler..
Jag: Mamma, vi går ingenstans om du har dom där på fötterna!
Mamma: Vad spelar det för roll? Det tar bara 2 minuter att gå dit?
Jag: Ta på dig normala skor bara!
Mamma: Men om jag går tre meter bakom dig?
Jag: Nej, vi är för lika för de, folk kommer fatta att du är min mamma och att jag skämms för dig. Jag vill inte att folk ska tro att jag skäms för dig.. Byt skor bara!
Mamma: Men va fan! Din jävla surfitta!
Mamma går och bytar skor och jag får mitt choklad. I've got the power som sagt.

Nu ringer det på dörren så nu har jag inte tid att sitta vid datan längre! ha en trevlig lördagkväll!

love,malin

Kommentarer
Postat av: felix

haha var skorna så hämska

2009-04-25 @ 23:19:43

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0