cookie

Godmorgon (?), mina små vänner!
Gårdagen var lika kul som alltid. Det var längesen det var bara jag och mina darlings men det var väldigt mysigt. Det var väldigt blandad musik, iskaffe, tidningar och Robert Pattinson.
Dock var det lite svårare att komma hem. Vi kom med sista 4:an fast när vi väl kom till Gustav upptäckte vi att både sista 5:an och 6:an hade gått. Där fick vi lite panik. Och killgänget som var där och spelade väldigt konstig musik och som var antagligen höga gjorde att jag brast ut i hysteriskt skratt. Jag reagerar alltid fel. Vi hittade iallafall en taxi som ville köra oss hem. Och med vår tur var ju chaffören väldigt konstig. Det händer alltid något konstig runt mig och Lina, det är vår sak. Och jag glömde ju att nämna att vi även fick se lite drama. När vi kom till Rosengård var det någon som satt eld på något. Där stod bradkåren och släckte, polisen och förhörde och en hel del småbarn och fotade. Ibland kan det vara väldigt kul att bo i Malmö.
Nu ska jag ut på äventyr igen! Pussar

Och, Karin - spoooooootify? :D

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0