Ett helt vanligt samtal

Det är natten mellan lördag och söndag.
Jag och Lina ligger i hennes säng och snackar innan vi ska sova.
I framtiden har vi planer om att bo ihop, vi skulle alltid vara hos varandra ändå.

Lina: Du... När vi bor ihop sen, kommer vi ha ett eller två sovrum?
Malin: Ja, två såklart?
Lina: Så vi kommer inte dela rum..? Eller säng?
Malin: Säng? Skulle det inte bli lite konstigt?
Lina: Du menar om vi skulle ha pojkvänner? Jo, kanske men då får nån av oss ta soffan!
Malin: Blir det inte lättare om vi har vars ett sovrum helt enkelt?
Lina: Jo... Men vi kan väl fortfarande sova ihop när vi har sett skräckfilmer?

Ibland tror jag att Linas hjärna stannade upp när hon var 7 år.
love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

tänk för att den gjorde det :)

2009-04-23 @ 22:36:45

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0