Ett tecken på kärlek..?

Mamma kommer hem och kallar på mig
Mamma: MALIN!!!
Jag: Ja? Nervös, vad har jag gjort..?
Mamma: KOM NER HIT!
Springer ner för trappan och undrar om jag lovat att städa eller något..
Jag: Ja?
Mamma: varsågod!
Mamma räcker mig en påse. Jag tittar ner i påsen och ser innehållet. Och detta är vad jag hittar..

Mamma: Jag såg detta och tänkte att du säkert vill ha detta i ditt kök när du flyttar hemifrån..
Så hur ska jag nu ta detta?
Är det ett tecken på kärlek och att hon kunde inte låta bli att köpa det för hon vet att jag skulle vilja ha det?
Eller är detta en kod för "Snälla flytta hemifrån så fort du fyller 18 så jag kan göra om ditt rum till ett minigym"?
Hmm..



 

love,malin


Kommentarer
Postat av: Petra

Men shit vad gulligt.

Jag tror bara att hon älskar dig. Rosa kan inte betyda annat än kärlek, speciellt inte rosa köksredskap.

Men visst blir du sugen på att flytta hemifrån, och använda sakerna i ditt egna kök? Hmm, lite dubbelmening med presenten ändå.

Kram

2009-04-19 @ 18:56:03
URL: http://petrapiros.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0