"Fast du är nog mer min sämre hälft än vad du är min bättre hälft"

Hejhej!
Jag har spenderat ännu en dag på entré och jag måste erkänna att jag snart inte har några pengar kvar alls. Det var väldigt längesen jag var så här fattig. Fast jag kan ha skaffat mig ett jobb, är lite osäker..Sen tjänade jag faktiskt 150 spänn igår - inte för dom kommer räcka så länge. Bajs också.
Efter än väldigt äcklig islatte och en runda genom stan i Linas mammas bil (btw, att åka cabbe med nersläppt hår och läppglans, det  fungerar inte så bra.) så är jag nu hemma. Pappa är på en "jag ska dricka så jävla mycket öl och inte komma hem förrän om två dagar"- resa i Köpenhamn med sina danska vänner och syrra befinner mig med sin fästeman - ja, jag skrev rätt, någonstan i en stad som börjar på K så jag och mamma har planerat att köpa så extremt mycket onyttigt skit och hyra filmer. Kakdeg, glass, pizza, drinkar.. ja, you name it! Mys på extrem hög nivå.

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0