Fuck this

Här sitter jag och tycker synd om mig själv. Men det är ju klart att jag skulle bli sjuk när jag har NP, det slår aldrig fel. Jag har varit sjuk på varenda NP jag gjort så varför inte nu? Det blir ju inte mycket bättre av att jag har MILJONER saker att göra i skolan. Så jävla typiskt. Det blir iallfall ingen skola för mig imorron, sticker dit och gör NP bara..

Nu ska jag faktiskt ta och bädda ner mig och se bevan och läsa igenom engelskan till imorron. Jag har inte en jävla aning om vad jag ska skriva om, får väl hoppas att det kommer som en dröm i natt? Haha, ja, det måste vara tabletterna som pratar!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0