Hjärntvättad

För alla er som har tröttnat på mitt twilight-tjat borde kanske inte läsa det här inlägget.. Om ni inte vill bli irreterade på mig dvs? Iallafall..

Jag hittade en super nördig robert pattinson sida där det verkligen fanns sjukt mycket info och skit! Jag har inte alls varit fast där den senaste timmen.. Host.
Så, någon som har lust att åka till Italien, Montepulciano den 25-30 Maj? Ni kan ju gissa vad det handlar om.. Jag hittade även poster till New Moon och det svenska filmomslaget och en massa snygga bilder på Rob. Jag har nu bytt bakgrundsbild ännu en gång. Ja, jag hoppas också att min besatthet försvinner snart..

Nej, nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. Ska sitta i en taxi härifrån 8.15 imorron, ännu ett hemligt uppdrag dock inte till Köpenhamn denna gången..



 

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0