I mitt huvud just nu..

...Jag är lite irriterad över att jag inte får min lön förrän måndag, var inställd på att få den imorron. Det är smällar man får ta, jag är iallafall glad över att jag får pengar!
.. Jag kom precis på hur mycket skit jag har i skolan nästa vecka. Redovisning, NP, prov + prov osv. På lördag är det jag balkongen, solen och skolböckerna. Fan men det måste blir gjort.
.. Ska boka flygbiljetter till London!
.. Ska boka flybiljetter till Spanien?
.. Efter detta inlägget ska jag skapa en twilight mapp i bloggen.
.. Jag har fått en blåsa på fingret efter en varm tallrik i köket. Den gör ont.
.. Efter imorron är det helg. Ännu en vecka är avklarad - en vecka mindra till sommarlovet.
.. Jag gillar inte att bli kallad Malle.
.. Detta börjar spåra ur.
.. Robert Pattinson är världen snyggaste.
.. Jag ska tvinga min mamma att köpa x antal Klick till mig imorron.
.. Fanny har rätt - jag är väldigt duktig på att uppdatera min blogg.
.. Nu ska jag kolla på Friends.
.. Sommaren är väldigt nära och jag är väldigt lycklig.
love,malin

Kommentarer
Postat av: Petra

"Jag gillar inte att bli kallad Malle"

Du vänjer dig (K)...MALLE!<3

Haha, jag sitter och skrattar åt dig.

Detta börjar verkligen bli en Mani. (Sitter och läser psykologi nu..mohaha)

Puss

2009-04-23 @ 21:28:19
URL: http://petrapiros.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0