i skolan..

Petra sitter nästan och bölar till en twilight video brevid mig.
Jag sitter och nyser var tredje sekund, har gått världens förkylning.
Alex har idiot förklarat oss - igen.

Det är lunch och jag har världes godissug, har man mens så har man. Det kanske var för mycket infomation men det får ni leva med.
Har bara tre lektioner kvar, på den sista lektionen ska jag ha engredovisning om Stephenie Meyer.
Sen ska jag och Petra boka våra biljetter till London! Det kommer bli helt gaaalet! (skånska för er utan hjärna..)

My London-London bridge wanna go down like London-London-London


love,malin






Kommentarer
Postat av: Alex

Det gjorde jag inte alls, det är bara vad du typ vill att jag ska göra. Tittade ju inte ens på er...

2009-04-27 @ 17:41:27
URL: http://lifeofalex.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0