I want to be forever young

Hejhej!
Jag logga precis in på bloggen och såg att mitt inlägg som jag skrev i natt är borta. Väldigt konstigt.. Jaja, men sånt händer.
Jag har iallfall en väldigt lugn vecka framför mig, alla lektioner på onsdag är inställda och sen är det bara två köksdagar! Har jag sagt att jag älskar våren..?
Jag tänkte faktiskt sätta mig och göra en "saker jag måste göra på mitt sista sommarlov + sista skolår". Kanske låter lite konstigt men jag har för fan ålderskris här! Så jag ska göra en lista på saker som jag vill göra innan jag går ut skolan och måste bli vuxen.

Nej, nu ska jag göra min lilla list och lyssna på en passande låt!

So many adventures couldn't happen today
So many songs we forgot to play
So many dreams swinging out of the blue
We let them come true

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, and ever?
Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, and ever?


love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Spanien med LIIIIIIIINAAAAAAAAAA

2009-04-20 @ 19:11:40
Postat av: Malin

Blir det av då eller..? :P

2009-04-20 @ 19:35:01
URL: http://malingullianne.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag ÄLSKAR! den låten. Har haft den på min mobil, typ, "forever" ;)

Lycka till med listan! En sak som ska stå är: New Moon premiär med bl.a Petra - wihoo!

2009-04-20 @ 20:12:44
URL: http://petrapiros.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0