I've got the power

Hejsan!
igår var det som sagt första dagen tillbaka till skolan efter lovet och tro mig - det kände man! Fan vad trött jag var! Jag gick omkring som en zombi hela dagen och när jag väl kom hem la jag mig på soffan och sov i tre timmar!

I dag har det inte hänt så mycket. Skolan har börjat rulla på igen, läxorna börjar komma och jag känner att mitt glada humör börjar försvinna lite.. Haha, nej så länge det är sol så är jag glad!
Idag har jag även övertalat Petra till att skaffa en blogg! Jag har nog större inflytande än vad jag trodde..

Fast nu rinner tiden iväg här och mitt psykologiarbete har börjat skrika på mig igen.

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0