Jump

Arbetet är klart och jag har satt i en simple plan skiva för att komma på rätt humör. Lovhumör. Underbart. Om 2 månader är det sommarlov, mitt sista sommarlov. Är det konstigt att ha lite ålderskris eller iallfall ångest över det..? Jag är snart vuxen. nej, jag vill inte vara vuxen. Jag vill stanna i ett sommarlov med härlig musik i resten av mitt liv. Bara flytta från stad till stad, land till land. Det är mitt mål i livet. Att bara flytta omkring och leva PRIMA.
Puss på den underbara tid som jag är i nu.
Ibland gillar även jag att vara konstig och djup på mitt egna lilla sätt.

love,malin

Kommentarer
Postat av: felix

men det finns fördelar att bli vuxsen:P

2009-04-02 @ 23:04:41

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0