Klarar snart inte mer..

Oke, mitt jag-är-så-jävla-lycklig-och-glad-och-allmäntstörig-humör börjar gå öven när jag såg hur min kalender såg ut. Under dom två veckorna som kommer ska jag:
-Skriva en svenskauppsatt
-Göra svenska instuderingsfrågor
-Göra en "pjäs" till svenskan
-Ha svenska prov
-Ha engelskredovisning
-Ha projekt och företagande prov
-Göra det sista på projektarbetet
-Ha samhällsprov
-Ha eng NP x 2
-Ha matte NP
-Göra mitt fördjupningarbete i psykologi

Och detta var bara mina skolarbete. Jag är redo att ta livet av mig.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0